می 4, 2024

رسانه خبری نبض جوان

مطالبه گر باشیم

درخشش پتروشیمی نوری در سطح بین المللی

پتروشیمی نوری در ادامه فتح قله ها در عرصه های جهانی، این بار در جایزه ی بزرگ نوآوری در فرايند ICIS حضور یافت و توانست با درخششی خیره کننده سکوی دوم این رویداد معتبر بین المللی را بالاتر از چشم بادامی ها و یانکی ها، فتح کند.

به گزارش رسانه خبری نبض جوان؛ پتروشیمی نوری در ادامه فتح قله ها در عرصه های جهانی، این بار در جایزه ی بزرگ نوآوری در فرايند ICIS حضور یافت و توانست با درخششی خیره کننده سکوی دوم این رویداد معتبر بین المللی را بالاتر از چشم بادامی ها و یانکی ها، فتح کند.

به گزارش رسانه خبری نبض جوان به نقل از مدیریت برند،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت در پی هدف گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و برای حرکت به سمت نوآوری در کلاس جهانی، با اجرای پروژه “بهینه سازی گلوگاه‌های فرایند استخراج بنزن با طراحی نوآوری برج ها”،موفق به کسب این جایزه معتبر بین المللی پس از شرکت معتبر UPM Biochemicals شد.
بنابراین گزارش مهندسان جوان و جهادی پتروشیمی نوری این بار با ارائه ای خیره کننده، داوران جایزه ی ارزشمند بین المللی(ICIS Innovation Award2023 ) را وادار به ستایش دانش و اقتدار ایرانی کردند تا شاگرد ممتاز صنعت پتروشیمی ایران در کلاسی جهانی، بالاتر از شرکت های معتبر چینی چون Wanhua ( از بزرگترین تولید کنندگان پلی اورتان در دنیا و رتبه سوم این رقابت)، شرکت آمریکایی PPG (از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رنگ و پوشش و رتبه پنجم این رقابت) و شركت INDORAMA (بزرگترين توليد كننده محصولات PET در دنیا و رتبه ششم رقابت) قرار گیرد.

مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در پی این دستاورد بزرگ، ضمن قدردانی از کارکنان پتروشیمی نوری، کسب این جایزه معتبر بین المللی را به همکاران این شرکت و همکاران هلدینگ خلیج فارس تبریک گفت.
وی اظهار داشت : حضور در آوردگاه های علمی جهانی برای محک و ارزیابی فعالیتهای شرکت ، یکی از اصلی ترین سیاست های این شرکت در جهت استفاده از آخرین پیشرفتهای جهانی بوده و مجتمع پتروشیمی نوری تمام پتانسیل های خود را برای شناساندن دانش و توان ایرانی در عرصه های بین المللی به کار خواهد گرفت.